luni, 25 aprilie 2011

You gotta crawl before you walk

     OK, deci in primul si in primul rand vrem sa va spunem despre ce este proiectul.
     SUSTAINABLE FUN este proiectul nostru despre Educatie pentru Dezvoltare Durabila si stiu ca asta nu va spune multe, la inceput nici mie nu mi-a spus, dar pe parcurs am inteles.
     In tot acest proiect este vorba despre a invata, a deprinde anumite valori care sa ne ajute in viitor. Multi dintre noi considera scoala plictisitoare si sincer cateodata si avem de ce. Ei acolo ne invata cam tot ce stiu iar noi aici o sa invatam impreuna ce avem nevoie.
    Dupa cateva discutii am ajuns la concluzia ca exista cateva abilitati cheie de care avem nevoie in viata. Asa ca ne-am decis sa le dobandim impeuna si ne-am gandit, vorba romanului, "Cu cat mai multi cu-atat mai bine".
    Astfel s-a nascut proiectul nostru.  =)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu